با دستگاه ضدعفونی کننده محیط و نابود کننده ویروس کرونا آشنا شوید

خرید دستگاه ضدعفونی کننده محیط و ویروس کرونا

شرکت دانش بنیان صنایع الکترونیک سامع با هدف تولید محصولات مدرن الکترونیکی از سال ۸۲ شروع به فعالیت کرده است. این مجموعه با پرسنلی مجرب و توانمند با هدف افزایش امنیت و آسایش زندگی همگان فعالیت خود را با تولید لوازم الکترونیک آغاز نمود. یکی از تجهیزاتی که این شرکت توانسته با اختراع آن آسایش زندگی را برگرداند، دستگاه ضدعفونی کننده محیط است.

در این مقاله تصمیم داریم جدیدترین دستگاهی که این شرکت تولید کرده است را به شما معرفی کنیم. دستگاهی که تولید داخل کشور است و با تکیه بر توان ایرانی توانسته یکی از دغدغه‌های امروز یعنی ضدعفونی کردن محیط آلوده به ویروس کرونا و دیگر میکروب‌ها را برطرف کند.

این دستگاه با تصفیه هوا و همینطور استریل کردن آن شرایط محیطی را برای هر فردی و در هر مکانی، مخصوصات اماکن شلوغ مانند مراکز تجاری، مطب‌های پزشکی، بیمارستان‌ها و … امن می‌کند.

در ادامه به معرفی بیشتر و مفصل تر این دستگاه می‌پردازیم.

ضرورت استفاده از دستگاه های ازبین برنده کرونا

با افزایش قدرت سرایت ویروس کووید ۱۹ و همینطور پیشروی روند کاهش دما در فصل زمستان، موضوع تامین هوای پاک و استریله و فاقد آلودگی در اماکن شلوغ در اولویت همه پزشکان، مدیران مراکز تجاری و اداری، مدیران مراکز درمانی و بهداشتی و … قرار گرفته است.

هرچند که تا امروز از این فناوری بیشتر در اتاق‌های عمل، ازمایشگاه‌ها، صنعت مواد غذایی، تصفیه آب و … مورد استفاده قرار می‌گرفت اما متاسفانه با شیوع و گسترش ویروس کرونا در دنیا استفاده و خرید دستگاه‌های تصفیه هوا کرونا بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

استفاده از دستگاه ضدعفونی کننده محیط یکی از مطمئن ترین و سریع ترین راه‌های ضدعفونی سطوح و محیط و همینطور یکی از مطمئن ترین راه‌های کاهش هزینه‌های مربوط به ضدعفونی است.

دستگاه ضدعفونی کننده محیط شرکت دانش بنیان صنایع الکترونیک سامع

همانطوری که بیان شد، یکی از راه‌های ضدعفونی کردن محیط استفاده و خرید دستگاه دستگاه ضدعفونی کننده محیط شرکت دانش بنیان صنایع الکترونیک سامع است. این دستگاه می‌تواند در منزل و یا محل کار شما مورد استفاده قرار بگیرد.

این دستگاه همانطور که از نام آنها مشخص است، تنها می‌تواند هوا را در یک فضای بسته مانند اتاق، پالایش کند تا هوای محیط از مواد حساسیت‌زا، برخی میکروبها، گرد و غبار، پرز فرش، مبل و موی حیوانات پاکیزه شود.

یکی از ویژگی های این دستگاه وجود فیلترهای متعددی جهت پالایش مناسب هوا محیط است. این دستگاه نه تنها گاز ازون و یون منفی تولید نمی‌کند، بلکه هوای اتاق را از ریزگردهای کوچک پاکیزه کرده. این دستگاه دارای تأییدیه از بین بردن ویروس و باکتری با تابش اشعه UV در فرکانسی خاص است که بر روی ویروس کرونا نیز موثر است.

جزئیات تشکیل دهنده دستگاه ضدعفونی کننده محیط

دستگاه خرید دستگاه دستگاه ضدعفونی کننده محیط از اجزا مختلفی مانند فیلتر کربن فعال، فیلتر هپا و لامپ UV تشکیل شده است.

فیلتر کربن توانایی جذب بوهای نامطبوع و بیش از 3000 نوع از ترکیبات مضر گازی را داشته و نقش مهمی در جذب عوامل شیمیایی دارد.

لامپ (UV) در دستگاه تصفیه هوا، با تابش اشعه ماورا بنفش با خاصیت ضدعفونی کنندگی بالا از بین برنده میکرو ارگانیسم‌های موجود در هوا نظیر باکتری‌ها، ویروس‌ها و قارچ‌ها است. لامپ UV، با تابش در فرکانسی خاص باعث شکسته شدن RNA ویروس کرونا و در سایر موارد DNA ویروس‌ها و باکتری ها شده و در نهایت موجب از بین رفتن آن‌ها می‌شود

فیلتر هپا قابلیت جذب انواع باکتری‌ها، ویروس‌ها و ذرات گرد و خاک معلق در هوا تا قطر 0.3 میکرون را دارد و تقریبا تمام ذرات معلق از هوایی که تنفس می شود، را تصفیه می نماید. فیلتر هپا یکی از قوی‌ترین و موثرترین فیلترهای موجود در دستگاه هوا است و تقریبا بیش از 99.97 درصد از ذرات آلاینده معلق در هوا را از بین می برد.